Everything

16.08.2012 23:19

LYRICS
Everything... Ain't a thing without you here in my life
(You sexy hottie, you got that body, you make things right)
Ain't a dream... 'cause the way you hold me hits deep inside
(So sweet like honey, right on the mone, blowin' my mind)
Everyday as I wake I'm whole
You got me feelin' so fresh and good to go
My friends think that I'm crazy, yo
Well, I'm about to get crazy some more

Cause every little thing you do turns me on
(You turn me on)
And everytime you speak you touch my soul
(You touch my soul girl)
It's everybody's dream to be in love for oh so long
(Just want your body on my body body)
Girl anything you need is in these open arms
(These open arms girl)
We'll fly together free wherever you want
(Wherever you want)
Cause you're my everything
(My everything)
Every single thing
(Every single thing)
Everything
(Oh oh oh oh oh)

 

Let it rain
(Pour down your love)
Wanna take you on a special joyride
(You sexy hottie, you got that body, you make things right)
That's the way, in the mornin' afternoon and the night
(So sweet like honey, right on the money, blowin' my mind)
Everyday as I wake I'm whole
You got me feelin' so fresh and good to go
My friends think that I'm crazy, yo
Well, I'm about to get crazy some more

Yo yo yo, just me and my honey she's my one and only
Baby likes to do her thang
What you talkin' 'bout homie
If you didn't know me T-O-P got that bang
And it's bigger, see me when I shoot lyics pull the trigger
Many wanna rock this but they can't figure
What it's all about no doubt
Steady dedicated to my girl gotta give a shout

Yo, that's word, ya heard she's mine
Every little thing she do so fly
Specially when she rock the gucci
Lookin' mad juicy definitely one of a kind
That's right I'ma be by her side
(Do or die)
And I'ma keep it real tight
(Really tight)
As long as I be the GD

She's gon' be my sweety every single day and night
For the rest of our lives

Baby girl just let your worries go free, oh
From here on out we cruisin' in luxury, yeah
We're gonna take it to the next century and forever

 

 

 

PREKLAD

Všetko.. ani jedna vec bez teba v mojom živote

(Ty sexy kočka, máš to telo, dala si veci do poriadku)

Žiadny sen.. pretože spôsob akým ma držíš, zasiahol hlboko vo vnútri

(Tak sladká ako med, priamo na mesiaci, prefúkla si moju myseľ)

Každý deň ako sa prebudím, som úplný

Držíš moje pocity tak svieže a v dobrom pohybe

Priatelia si myslia že som blázon

No, chystám sa zblázniť trochu viac

 

Lebo každá malá vec ktorú urobíš, ma vzrušuje

(Vzrušuješ ma)

A kedykoľvek na mňa prehovoríš, dotkneš sa mojej duše

(Dotkneš sa mojej duše, dievča)

Je to sen každého z nás, byť zamilovaný na tak dlho

(Iba chcem tvoje telo na mojom)

Dievča, čokoľvek potrebuješ, nájdeš v tejto otvorenej náruči

(Táto otvorená náruč, dievča)

Budeme spolu voľne letieť, kamkoľvek budeš chcieť

(Kamkoľvek budeš chcieť)

Lebo ty si moje všetko

(Moje všetko)

Každá jediná vec

(Každá jediná vec)

Všetko

(Oh, oh, oh)

 

Nech prší

(Nechaj stekať tvoju lásku)

Chcem ťa zobrať na špeciálnu bláznivú jazdu

(Ty sexy kočka, máš to telo, dala si veci do poriadku)

To je ten spôsob, ráno, poobede a v noci

(Tak sladká ako med, priamo na mesiaci, prefúkla si moju myseľ)

Každý deň ako sa prebudím, som úplný

Držíš moje pocity tak svieže a v dobrom pohybe

Priatelia si myslia že som blázon

No, chystám sa zblázniť trochu viac

 

Yo, yo, yo iba ja a moje zlatko, ona je moja jedna a jediná

Drahá, rada robí svoje veci

O čom to hovoríš miláčik

Ak si ma nepoznal, T.O.P má ten hlas

A je toho viac, pozri sa keď strieľam text, stlač spúšť

Mnohí to chcú rozbaliť ale nemôžu tu figurovať

Čo to je všetko bez pochyb

Stále venované môjmu dievčaťu, musím to zakričať

 

Yo, to je svet, počúva ona je moja

Každú malú vec čo urobí, robí tak sexy

Najmä keď zatrasie Guccim

Pozri šialene šťavnatá, rozhodne jediná svojho druhu

To je to prečo som s ňou

(Urob alebo zomri)

A ja to pevne udržím úprimné

(Skutočne pravdivý)

Tak dlho ako budem GD bude moje zlatíčko

Každý jeden deň a noc

Po zvyšok našich životov

 

Dievčatko, jednoducho nechaj svoje obavy ísť

Od teraz si budeme užívať v luxuse

Budeme to mať až do budúceho storočia a navždy