Fallen Angel

03.12.2012 22:29

Lyric

 

If I could, take a trip, to outer space
She would be the one, I will see
When I get, to heavens gate
She would welcome me with her arms, open wide, and a smile
Will shadow me brighter than the sun
She hasn't had a fair chance, so I'll give her one
Let me tell you who she is, yeah

She's a fallen angel, sent from heaven up above
She's a fallen angel, waitin for me to love her, yeah
(Know that shes) she's a fallen angel, take your judgment off her
I know, that she's a fallen angel

You know, I should
Help her mend, her broken wings
So she can fly again
But I don't, wanna lose everything that I've gained
Turnin me a selfish man 
Cause without em my heart just don't go, no more 
I couldnt take the pain, from watchin her fly away
So say that you'll stay
She's mine

She's a fallen angel, sent from heaven up above
She's a fallen angel, waitin for me to love her, yeah
(Know that shes) she's a fallen angel, so take your judgment off her
I know, that she's a fallen angel

Don't you
Baby don't you worry
I'm gon help you fly
Just take me under yo wings,
And we can reach the sky

Baby don't you worry,
I'm gon help you fly
Yo mama, don't you worry
You gon reach the (we can reach the) sky
(We can reach the sky)
She's a

She's a fallen angel, sent from heaven up above, just for me
She's a fallen angel, waitin for me to wrap my heart around her, know
(Know that shes) she's a fallen angel, makin due with all the judgment
I know, that she's  a fallen angel

Baby I know
I know that they done hurt you
But I'm here
Lets take it all away
So if you let me
You know what, just put your heart in my hands
And everything they say, I take it back
Like this

You don't mean nothing
I don't want ya
I don't need ya
Never loved ya
You're nobody
And ll never make it
You're a mistake

 

 

 

 

PREKLAD

 

Ak by som mohol ísť na výlet naprieč vesmírom
Bola by jediná, uvidím..
Keby som sa dostal k nebeskej bráne
Privítala by ma s otvorenou náručou a s úsmevom
Bude tam tieň jasnejší ako slnko?
Nemala spravodlivú možnosť, tak jej jednu šancu dám
Nechaj ma vysvetliť kto vlastne je..

Je padlý anjel, poslaný z neba nad nami
Je padlý anjel, čaká nato aby som ju mohol milovať
(Vedz, že ona je)
Je padlý anjel, nesúď ju
Ja viem, že je padlý anjel

Vieš, mal by som..
Pomôcť uzdraviť jej zlomené krídla
Aby mohla zas odletieť
Ale nechcem stratiť všetko to, čo som získal
Stal sa zo mňa sebec
Lebo bez nej moje srdce jednoducho nefunguje, nie viac
Nezniesol by som tú bolesť, pozerať sa ako odlieta
Tak povedz, že zostaneš
Ona je moja..

Je padlý anjel, poslaný z neba nad nami
Je padlý anjel, čaká nato aby som ju mohol milovať
(Vedz, že ona je)
Je padlý anjel, nesúď ju
Ja viem, že je padlý anjel

Neboj sa
Baby neboj sa~
Pomôžem ti vzlietnuť
Len ma vezmi pod svoje krídla
A spolu môžeme dosiahnuť nebo
(Spolu môžeme dosiahnuť až do neba)

Baby neboj sa
Pomôžem ti vzlietnuť
Drahá, neboj sa
Môžeš dosiahnuť..
Spolu môžeme dosiahnuť neba
Ona je..

Je padlý anjel, poslaný z neba nad nami, iba pre mňa
Je padlý anjel, čaká na mňa aby som jej daroval svoje srdce, vieš
(Vedz, že ona je) Je padlý anjel, vďaka za všetky rozsudky
Ja viem, že je padlý anjel

Baby ja viem,
Ja viem, že čo urobili ťa zranilo
Ale som tu
Nechaj to všetko odísť preč..
Tak ak mi dovolíš
Ty vieš čo, stačí ak zveríš tvoje srdce do mojich rúk
A všetko čo hovoria, vezmem späť
Ako toto..

Nič neznamenáš..
Nechcem ťa..
Nepotrebujem ťa..
Nikdy som ťa nemiloval..
Si nikto..
Nikdy sa to nestane..
Si len omyl..